PAK-ROL

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Start >> Oferta >> Ciągniki rolnicze >> McCORMICK >> McCORMICK seria F

McCORMICK seria F

Ciągniki serii F to specjalistyczne maszyny używane przez sadowników jak również przez firmy komunalne.

 

Cechy charakterystyczne to:

• zwarta budowa ciągnika umożliwiająca pracę w sadach o wąskich nasadzeniach,

• efektywny transport ciężkich ładunków dzięki masywnej budowie oraz zastosowaniu hamulców osi przedniej,

• zmniejszony promień skrętu

• silnik Perkins: niskie zużycie paliwa, wysoki moment obrotowy przy niskich obrotach silnika, duża pojemność, prosty układ paliwowy,

• duża ilość przełożeń w skrzyni przekładniowej pozwalająca na pracę z każdą maszyną sadowniczą lub komunalną,

• kabina z filtrem węglowym pozwala na bezpieczne wykonywanie zabiegów z użyciem środków chemicznych,

• gabaryty ciągnika umożliwiają pracę w tunelach foliowych,

• możliwość doposażenia w następujący osprzęt: TUZ, WOM, ładowacz czołowy, przedni podnośnik skrzynio-palet, pług do odśnieżania,

hamulcowa instalacja pneumatyczna lub hydrauliczna oraz inne urządzenia zgodnie z potrzebami klienta,

• podzespoły użyte do wykonania ciągnika zostały wytworzone na terenie Unii Europejskiej.

 

SILNIK

Niezawodna i dobrze znana jednostka napędowa marki Perkins sprawdza się idealnie w ciężkiej pracy na niskich obrotach.

Powoduje to oszczędność paliwa oraz obniża wibrację i hałas w kabinie.

Do dyspozycji otrzymujemy następujące silniki:

• 3 cylindrowy turboładowany o pojemności 3300 cm³

• 4 cylindrowy wolnossący o pojemności 4400 cm³

Silniki spełniają normę emisji spalin Stage 3a.

 

Skrzynia przekładniowa

McCormick oferuje 4 opcje skrzyń przekładniowych:

1. Skrzynie z rewersem mechanicznym (prędkość max. 39,73 km/h):

• 15P+15T w tym 6 przełożeń w zakresie od 4-10 km/h,

• 20P+20T z biegami pełzającymi od 0,16 km/h.

2. Skrzynie z rewersem elektrohydraulicznym (prędkość max. 38,58 km/h):

• 30P+30T w tym 12 przełożeń w zakresie od 4-10 km/h,

• 40P+40T z biegami pełzającymi od 0,13 km/h.

Zastosowanie rewersu elektrohydraulicznego umożliwia bardzo płynną zmianę kierunku jazdy (możliwość regulacji czułości),

bez użycia pedału sprzęgła. Ta wersja przekładni posiada również w dźwigni zmiany przełożeń następujące przyciski:

• koloru pomarańczowego jest to sprzęgło (umożliwia zmianę przełożeń bez potrzeby użycia sprzęgła nożnego),

• koloru zielonego (po wciśnięciu, którego następuje wybranie przełożenia wolniejszego o 20%, ale z większym momentem obrotowym).

Zwolennicy tradycyjnych skrzyń przekładniowych mają do dyspozycji rewers mechaniczny, który jest prostym rozwiązaniem

stosowanym przez producenta od wielu lat.

 

Oś przednia

Producentem jest firma McCormick, posiada ona hamulce tarczowe w kąpieli olejowej oraz blokadę dyferencjału (Twin Lock),

która jest włączana elektrohydraulicznie. Kąt skrętu kół wynosi 58º. W przypadku modelu F 70 minimalny zewnętrzny promień

zawracania wynosi tylko 3,1 m. Włączanie napędu osi odbywa się elektrohydraulicznie.

 

Wał odbioru mocy

Ciągniki McCormick można wyposażyć w WOM o następujących prędkościach obrotowych:

• 540/540 ECO (750) obr./min,

• 540/1000 obr/min.

Zmiana prędkości obrotowej odbywa się w kabinie operatora za pomocą dźwigni (skrzynia mechaniczna) lub przyciskiem

(skrzynia elektrohydrauliczna).

Kabina

Wytwarzana jest przez McCormicka według własnego projektu, który zapewnia ergonomiczne warunki pracy kierowcy.

Zastosowano konstrukcję 4 słupkową, która gwarantuje doskonałą widoczność we wszystkich kierunkach.

Standardowym wyposażeniem kabiny jest klimatyzacja wraz z filtrem węglowym oraz papierowym.

Zostały zastosowane szerokie uszczelki drzwi i szyb przedniej i tylnej (są otwierane), aby zapewnić wyższe ciśnienie

w kabinie co daje nam możliwość bezpiecznej pracy podczas zabiegów z użyciem środków chemicznych.

W ofercie producenta znajduje się także ciągnik bez kabiny, bezpieczeństwo zapewnia rama ochronna.

 

Układ hydrauliczny

Standardowo jest wyposażony w podwójną pompę hydrauliczną, która posiada następujące wydajności:

• 29,9 l/min, która zasila następujące układy: wspomaganie układu kierowniczego i hydrauliczne elementy przeniesienia napędu,

• 52,3 l/min, która zasila następujące układy: hydrauliczny podnośnik (ciśnienie robocze 180 +/- 5 bar), zawory hydrauliczne,

hydrauliczny hamulec przyczepy.

Istnieje możliwość zamówienia potrójnej pompy hydraulicznej, która zasila następujące układy:

• wspomaganie układu kierowniczego i hydrauliczne elementy przeniesienia napędu – wydajność 29,9 l/min,

• przednich zaworów hydraulicznych – wydajność 39,6 l/min,

• tylne zawory hydrauliczne – wydajność 29,9 l/min.

 

Kliknij aby uruchomić film

 


Model

F 70

F 80

F 90

F 100

F 110

F 120

Silnik

marka/typ

Perkins Euro III

liczba cylindrów/

turbo/wastegate/intercooler/aftercooler

3/T/-/-/A

4/-/-/-/-

4/T/-/-/-

4/T/-/-/A

pojemność skokowa [cm3]

3300

4400

moc [kW/KM]

50/68

54,5/74

61/83

68/92,5

75/102

81/110

max. moment obrotowy [Nm]

280

261

352

393

416

410

przyrost momentu obrotowego [%]

-

zbiornik paliwa [l]

43 + (25)

65

Układ napędowy

skrzynia biegów

typ

Speed Four

Speed Five + Creeper

Speed Four

Speed Five + Creeper

liczba biegów

12+12

15+15

16+16

20+20

półbiegi PowerShift

-

-

-

-

biegi pełzające

-

-

+

+

max. prędkość [km/h]

37

40

rewers

mechaniczny (hydrauliczny)

sprzęgło

dwutarczowe suche/wielotarczowe mokre (Multi-Disc)

WOM

sprzęgło WOM

suche/mokre

obroty WOM [obr./min.]

540 i 750 (540 i 1000)

włączanie

mechaniczne/hydrauliczne

Układ hydrauliczny

wydatek pompy [l/min.]

82

sekcje hydrauliki zewnętrznej

2(3,4,5)

udźwig podnośnika [kg]

2600

sterowanie podnośnika

mechaniczne (elektroniczne)

kategoria TUZ

II

Układ hamulcowy

rodzaj hamulców

wielotarczowe mokre przód/tył

instalacja pneumatyczna

-

Ogumienie

przód

7.50R18 (280/70R20)

tył

13.6R28 (14.9R28)

Kabina z filtrem węglowym

klimatyzacja

+

siedzenie pneumatyczne

+/-

Wymiary

dł./szer./wys. [mm]

4009/1319-1435/2250

Masa

ciężar [kg]

2675

2845

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zadaj pytanie o produkt


Zobacz także.

McCORMICK seria GM
McCORMICK seria GM



INFORMACJE

Skorzystaj z wyjątkowej oferty firmy PAK-ROL! Tylko teraz, ciągniki FARMTRAC w nowych, niższych cenach. Nie trać czasu i skontaktuj się z nami.
Reklama

Oferta



Szukanie zaawansowane

Partnerzy


Ostatnio dodane

POM AUGUSTÓW Sadowniczy rozsiewacz do nawozów FRUIT
POM AUGUSTÓW Sadowniczy rozsiewacz do nawozów FRUIT

ER.MO Pług obracalny TLM i TLV
ER.MO Pług obracalny TLM i TLV

Celli Spulchniacz uprawowy STEEL-P (150-350 KM)
Celli Spulchniacz uprawowy STEEL-P (150-350 KM)

Celli Spulchniacz uprawowy STEEL-L (110-200 KM)
Celli Spulchniacz uprawowy STEEL-L (110-200 KM)

Celli Spulchniacz uprawowy ALCE-P (170-300 KM)
Celli Spulchniacz uprawowy ALCE-P (170-300 KM)

Celli Spulchniacz uprawowy ALCE-M (125-160 KM)
Celli Spulchniacz uprawowy ALCE-M (125-160 KM)

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
Naszą witrynę przegląda teraz 38 gości