PAK-ROL

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Start >> Oferta >> Ciągniki rolnicze >> McCORMICK >> McCORMICK seria X6 LWB (G-Max)

McCORMICK seria X6 LWB (G-Max)

Seria ciągników X6 LWB ma za zadanie zastąpić popularną serię G-MAX. Na rynku europejskim będzie dostępna w trzech wersjach: X6.460, X6.470 i X6.480. Ciągniki napędzane szesnastozaworowym silnikiem o pojemności 4,5 l charakteryzują się bezpośrednim wtryskiem paliwa oraz turbosprężarką. Wykorzystują system S.C.R. oraz technologię obróbki gazów spalinowych, która redukuje emisję spalin bez żadnego wpływu na wydajność silnika. Jednostki napędowe o mocy homologowanej: 131, 149 i 170 KM nadają się idealnie do wszelkiego rodzaju prac polowych , transportowych , leśnych jak i budowlanych.

Ponadto nowy model X6 LWB „LONG WHEEL BASE” nie stracił długości rozstawu osi, co czyni go (jak jego poprzednik G-MAX) stabilnym ciągnikiem podczas ciężkich prac gdzie dla wymagających klientów liczy się uciąg.

Seria X6 LWB różni się od serii G-MAX m.in.:

- Nowym designem
- Rozwiązaniem Common-Rail z przyrostem momentu obrotowego nawet o 41%
- Większą masą o 400kg
- Deską rozdzielczą  z 3-funkcyjnym monitorem charakterystyki prac
- Nowym wykończeniem całego kokpitu


Maska traktora otwierana jest szeroko do góry, umożliwiając łatwy dostęp do komory silnika w celu rutynowej kontroli bądź konserwacji. Umocowane na jednym zaczepie wentylatory chłodzące (z przodu chłodnicy) można w wygodny sposób wyczyścić z kurzu.

Duży zbiornik paliwa o pojemności 270 l + zbiornik AdBlue 38 l w połączeniu z niskim zużyciem paliwa wydłuża znacznie okres miedzy tankowaniami. Seria X6 LWB jest wyposażona w zsynchronizowaną 6-biegową przekładnię 18+18 z rewersem mechanicznym lub elektro-hydraulicznym z przekładnią T-TRONIC 54+18 z 3 półbiegami zmienianymi pod obciążeniem. Dodatkowo w opcji możliwe jest zastosowanie przekładni z biegami pełzającymi, która realizuje najniższą prędkość przy pełnych obrotach silnika (od 410 m/h - wykorzystywana najczęściej w sektorze komunalnym lub warzywnictwie).

Model X6 LWB w standardzie posiada również mocny układ hydrauliczny o całkowitym wydatku 125 l/min, WOM zależny 540/1000 obr/min., tylny podnośnik sterowany elektronicznie o udźwigu 7000kg (w X6.460) i 8400 kg (w X6.470 i X6.480).
Opcjonalnie można wyposażyć ciągnik w 5 par zaworów hydraulicznych.  Przedni TUZ i WOM o udźwigu 3500 kg.

 

Kliknij aby uruchomić film

 

 


X6.460

X6.470

X6.480

SILNIK

(Tier 4)

BetaPower

Elektroniczy wtrysk Common Rail

+

Pojemność/liczba cylindrów

4500/4/T

Moc max. (ISO TR14396 ECE R120) [kW/KM]

105/143

120/163

129/176

Max. moment obrotowy przy 1500 obr./min.[Nm]

590

676

680

Katalizator SCR

+

Pojemność zbiornika AdBlue [l]

38

Pojemność zbiornika paliwa [l]

270

SPRZĘGŁO

 

Sprzęgło dwustopniowe, suche

+

Sterowanie mechaniczne

+

Wielotarczowe w kąpieli olejowej (Multi-Disc)

opcja

Sterowanie hydrauliczne

opcja

Sprzęgło w dźwigni zmiany biegów (De-Clutch Control)

opcja

PRZEKŁADNIA

 

SPEED SIX+REV. SHUTTLE 18przód+18tył

+

SPEED SIX+CREEPER+REV. SHUTTLE 36przód+36tył (biegi pełzające)

opcja

SPEED SIX+T-TRONIC+HYDR.REV. SHUTTLE 54przód+18tył

opcja

SPEED SIX+T-TRONIC+CREEPER+HYDR.REV. SHUTTLE 105przód+36tył

opcja

Tylny most wydłużony z opcją rozszerzania rozstawu kół

-

opcja

WOM

 

Wielotarczowe sprzęgło w kąpieli olejowej (Multi-Disc)

+

Sterowane elektrohydraulicznie

+

4 prędkości obrotowe 540/1000

+

Zależne prędkości wałka od prędkości jazdy ciągnika „GROUNDSPEED PTO"

+

PRZEDNIA OŚ - NAPĘD 4WD

 

Sztywna

+

Elektrohydrauliczne załączanie napędu 4WD

+

Kąt skrętu kół

55O

Dwuzakresowa blokada mechanizmu różnicowego TWIN-LOCK

opcja

UKŁAD HAMULCOWY(IBS)

 

Tylne tarcze hamulcowe w kąpieli olejowej powlekane grafitem (10 tarcz)

+

Przednie tarcze hamulcowe w kąpieli olejowej powlekane grafitem (4 tarcze)

+

UKŁAD HYDRAULICZNY/ PODNOŚNIK

 

4 funkcje: kontrola stała, pozycyjna, mieszana, pływająca

+

Elektroniczne sterowanie podnośnikiem EHR

+

Udźwig podnośnika z dodatkowymi siłownikami wspomagającymi 900mm (1000 mm)* [kg]

7000

8400

Całkowita wydajność hydrauliki [l/min.]

87+38

Hydrauliczna kontrola cięgna prawego i centralnego

opcja

3-punktowy układ zawieszenia kat.2

+

Ilość par wyjść hydrauliki zewnętrznej std/opcja

3/5

Udźwig przedniego podnośnika TUZ [kg]

3500

KABINA (Deluxe-Cab)

 

Deluxe Cab z instalacją radiową

+

Ogrzewanie/ wentylacja

+

Klimatyzacja

+

Siedzisko operatora z mechaniczną amortyzacją

+

Siedzisko operatora z pneumatyczną amortyzacją

opcja

WYMIARY, MASA

 

Ogumienie przód

480/65 R28

Ogumienie tył

650/65 R38

Długość całkowita z obciążnikami [mm]

5270

Szerokość min./max. [mm]

2220/2520

Rozstaw osi [mm]

2734

Wysokość z kabiną [mm]

2800

Prześwit [mm]

500

Masa bez obciążników [kg]

6000

6150

Obciążniki przednie 16x45KG

+

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zadaj pytanie o produkt




INFORMACJE

Skorzystaj z wyjątkowej oferty firmy PAK-ROL! Tylko teraz, ciągniki FARMTRAC w nowych, niższych cenach. Nie trać czasu i skontaktuj się z nami.
Reklama

Oferta



Szukanie zaawansowane

Partnerzy


Ostatnio dodane

ER.MO Pług obracalny TLM i TLV
ER.MO Pług obracalny TLM i TLV

Celli Spulchniacz uprawowy STEEL-P (150-350 KM)
Celli Spulchniacz uprawowy STEEL-P (150-350 KM)

Celli Spulchniacz uprawowy STEEL-L (110-200 KM)
Celli Spulchniacz uprawowy STEEL-L (110-200 KM)

Celli Spulchniacz uprawowy ALCE-P (170-300 KM)
Celli Spulchniacz uprawowy ALCE-P (170-300 KM)

Celli Spulchniacz uprawowy ALCE-M (125-160 KM)
Celli Spulchniacz uprawowy ALCE-M (125-160 KM)

Celli Spulchniacz uprawowy ALCE-L (80-130 KM)
Celli Spulchniacz uprawowy ALCE-L (80-130 KM)

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
Naszą witrynę przegląda teraz 22 gości