PAK-ROL

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Start >> Oferta >> Ciągniki rolnicze >> McCORMICK >> McCORMICK seria X7 VT-Drive

McCORMICK seria X7 VT-Drive


NOWOŚĆ !!!

Nowa seria ciągników McCormick X7 VT-Drive,

kwintesencja nowoczesności

Nowe ciągniki X7 charakteryzują się najlepszą stylistyką, technologią, wygodą i wydajnością. Wszystkie pięć modeli należących do serii jest wyposażonych w nowe 4- i 6-cylindrowe silniki BETAPOWER w których zastosowano technologię wielozaworową i układ wtrysku paliwa typu Common Rail. Silniki te zachowują zgodność z normą emisji spalin Tier 4 Interim dzięki zastosowaniu układu SCR, technologii oczyszczania spalin pozwalającej na zmniejszenie ich emisji bez pogarszania parametrów silnika. Modele X7.440, X7.450 i X7.460 charakteryzują się konstrukcją samonośną z 4-cylindrowymi silnikami o pojemności 4,5 l, natomiast modele X7.660, X7.670 wyposażono w silniki 6-cylindrowe o pojemności 6,7 l, zamontowane w stabilnej ramie, która redukuje poziom szumu i wibracji w kabinie. VT-Drive to opracowana przez firmę McCormick przekładnia bezstopniowa (CVT) zapewniająca nieskończoną liczbę zakresów prędkości, od zera do maksymalnej prędkości dozwolonej w kraju użytkowania ciągnika.

Przekładania ta oferuje cztery zakresy prędkości umożliwiające dostosowanie

pracy do różnych wymogów:

ZAKRES 1 - BIEG PEŁZAJĄCY 0,5-3 km/h

ZAKRES 2 - POLE 1 0,5-12 km/h

ZAKRES 3 - POLE 2 0,5-21 km/h

ZAKRES 4 - TRANSPORT 0,5-40 LUB 50 km/h

Przekładnia VT-DRIVE może działać w czterech trybach:

A. TRYB AUTOMATYCZNY Moduł elektroniczny przejmuje sterowanie obrotami silnika i przełożeniem przekładni (zgodnie z ustawieniami potencjometru obrotów wbudowanego w podłokietnik) w celu osiągnięcia wymaganej prędkości.

B. TRYB RĘCZNY

Operator ustawia obroty silnika za pomocą przepustnicy ręcznej. Moduł elektroniczny przejmuje sterowanie przełożeniem przekładni w celu uzyskania wymaganej prędkości.

C. TRYB WOM

Operator ustawia obroty silnika za pomocą przepustnicy ręcznej. Moduł elektroniczny przejmuje sterowanie przełożeniem przekładni w celu uzyskania wymaganej prędkości z włączonym WOM.

D. TRYB JAZDY

Operator wybiera prędkość jazdy ciągnika, która pozostaje niezmienna.


Przekładnia jest wyposażona w rewers elektrohydrauliczny po lewej stronie kolumny kierowniczej i jest sterowana elektronicznie przyciskami umieszczonymi na wielofunkcyjnym podłokietniku. Układ hydrauliczny wzbogacony zaawansowanymi funkcjami zapewnia wysoką wydajność oraz niezawodność. Został wyposażony w pompę o zmiennej wydajności z natężeniem przepływu 123 l/min, zasilającą do sześciu elektrohydraulicznych zewnętrznych zaworów. Elektrohydrauliczny podnośnik z funkcją pływania na opuszczonych cięgnach zapewnia udźwig maksymalny do 9300 kg oraz umożliwia precyzyjną kontrolę maszyn. Ciągnik McCormick został również wyposażony w system RCS (Ride Control System), który chroni maszynę oraz redukuje wstrząsy przy układzie 3-punktowego zawieszenia w czasie transportu. Czujnik radarowy nie tylko poprawi przyczepność, ale zredukuje także ryzyko poślizgu kół ciągnika w trudnych warunkach. Elektronicznie sterowany tylny WOM charakteryzuje się wymiennym wałkiem wielowypustowym o ilości 6 albo 21 wypustów, który oferuje 4 opcje prędkości 540/540E/1000/1000E rpm. Sterowanie WOM za pomocą układu elektronicznego zapewni bezproblemowe uruchomienie maszyny. Prawdziwą wszechstronność zapewnia dopiero przedni podnośnik (TUZ - umożliwia udźwig aż do 3500 kg) oraz przedni WOM. Z przodu dostępne są przełączniki podnoszenia i opuszczania aby ułatwić przyłączanie bądź odłączanie maszyn. Przednia oś wyposażona jest w sztywne zawieszenie lub opcjonalnie w niezależne zawieszenie ECS sterowane elektrohydrauliczne, które umożliwia kąt skrętu 55°, zapewniając tym samym doskonałą zwrotność. W kabinie PREMIERE CAB została użyta najnowocześniejsza technologia, która stwarza bardzo funkcjonalne i ergonomiczne miejsce dla operatora z tak umiejscowionymi przełącznikami, żeby zapewnić maksymalny komfort oraz prostotę obsługi pojazdu. Wyposażono ją w monitor Data Screen Manager (DSM), stanowiący standardowe wyposażenie modeli VT-Drive, oraz 12-calowy monitor z ekranem dotykowym, który umożliwia sterowanie parametrami i funkcjami zarówno ciągnika, jak i narzędzia (technologia ISOBUS, satelitarny system sterowania itp.). Wnętrze charakteryzuje się bardzo wysoką jakością ze starannym wykończeniem detali, które dodatkowo zapewniają większą wygodę dla operatora.


Na specjalne życzenie klienta model X7 VT-Drive jest dostępny w dwóch wariantach kolorystycznych:

- Klasyczny „Czerowny Metalik" (McCORMICK)

- Specjalny „Żółty Metalik" z limitowanej edycji (FERRARI) z niebiesko-białym pasem na masce oraz czarnym wykończeniem detali.



Kliknij aby uruchomić film

 

 

 

 

 






Zadaj pytanie o produkt




INFORMACJE

Skorzystaj z wyjątkowej oferty firmy PAK-ROL! Tylko teraz, ciągniki FARMTRAC w nowych, niższych cenach. Nie trać czasu i skontaktuj się z nami.
Reklama

Oferta



Szukanie zaawansowane

Partnerzy


Ostatnio dodane

ER.MO Pług obracalny TLM i TLV
ER.MO Pług obracalny TLM i TLV

Celli Spulchniacz uprawowy STEEL-P (150-350 KM)
Celli Spulchniacz uprawowy STEEL-P (150-350 KM)

Celli Spulchniacz uprawowy STEEL-L (110-200 KM)
Celli Spulchniacz uprawowy STEEL-L (110-200 KM)

Celli Spulchniacz uprawowy ALCE-P (170-300 KM)
Celli Spulchniacz uprawowy ALCE-P (170-300 KM)

Celli Spulchniacz uprawowy ALCE-M (125-160 KM)
Celli Spulchniacz uprawowy ALCE-M (125-160 KM)

Celli Spulchniacz uprawowy ALCE-L (80-130 KM)
Celli Spulchniacz uprawowy ALCE-L (80-130 KM)

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
Naszą witrynę przegląda teraz 55 gości