McCORMICK seria X6
NOWOŚĆ !!!
Producent ciągników rolniczych włoska firma Argotractors wprowadza na rynek nową serię ciągników marki McCormick oznaczoną X6 T4i. W skład tej serii wchodzą 3 modele X6.420, X6.430 i X6.440.
Silnik BetaPower 4 cylindrowy o pojemności 4,5 l z katalizatorem SCR. Generuje on następująca moc 111/121 KM , 121/133 KM oraz 130/140KM. Głowica silnika posiada 4 zawory na cylinder. Jest zastosowany elektroniczny wysokociśnieniowy wtrysk paliwa typu Common Rail wyprodukowany przez firmę Bosch,która jest również producentem systemu wtrysku płynu AdBlue. Maksymalny moment obrotowy wynosi odpowiednio 495 Nm , 545 Nm oraz 577 Nm. Silnik jest wyposażony w dwustopniowy suchy filtr powietrza z wyrzutnikiem pyłów. Pojemność zbiornika paliwa wynosi 180 l, a zbiornika płynu AdBlue 25 l.
Skrzynia przekładniowa występuje w 2 wersjach:
- 36 przełożeń do przodu ( 3 zakresy, 4 biegi, 3 półbiegi zmieniane pod obciążeniem) i 12 przełożeń do tyłu, bez reduktora, prędkość jazdy 40 km/h, zmiana kierunku jazdy elektrohydraulicznie.
- 48 przełożeń do przodu ( 4 zakresy, 4 biegi, 3 półbiegi zmieniane pod obciążeniem) i 16 przełożeń do tyłu z reduktorem , prędkość jazdy 40 km/h, zmiana kierunku jazdy elektrohydraulicznie.
Wałek WOM występuje w 3 wersjach:
- 2 prędkości obrotowe wałka 540/540ECO osiągane przy obrotach silnika 1944/1377 obr/min
- 2 prędkości obrotowe wałka 540/1000 osiągane przy obrotach silnika 1944/1917 obr/min.
- 4 prędkości obrotowe wałka 540/540ECO/1000/1000ECO osiągane przy obrotach silnika 1944/1580/1952/1586 obr/min.
Średnica wałka 1 3/8" (34,9 mm) z 6 wypustami lub 1 3/8" (34,9 mm) z 21 wypustami. Właczanie wałka odbywa się w kabinie, ale jest również możliwość z błotnika ciągnika gdzie jest zamontowany przycisk.
Hamulce tylne wielotarczowe chłodzone olejem zamontowane na tylnym mechaniźmie różnicowym. Są sterowane hydraulicznie za pomocą 2 pedałów hamulcowych znajdujących się po prawej stronie kierowcy. Mogą być one połączone ze sobą co zapewnia jednoczesne i równomierne hamowanie 2 kół. Hamulec postojowy sterowany dźwignią reczną polączoną linką sterującą z wielotarczowym (6 tarcz, wykonane ze spiekanego brązu) hamulcem zamontowanym na wale napędowym osi przedniej. Hamulec hydrauliczny przyczep montowany pod zamówienie. W przypadku zamówienia ciągnika z amortyzowaną osią przednią występują hamulce wielotarczowe chłodzone olejem zamontowane na przednim mechaniźmie różnicowym.
Oś przednia wykonana z żeliwa. Włącznie przedniego napędu odbywa się elektro-hydraulicznie przez hydrauliczne sprzęgło. Maksymalny kąt skretu kół wynosi 55°. Blokada mechanizmu różnicowego jest włączana elektrohydraulicznie jednocześnie z blokadą tylnego mechanizmu różnicowego. Wyłączanie blokad mechanizmów rożnicowych po naciśnięciu pedałów hamulca. Wał napędowy zamontowany w osi podłóżnej ciągnika. Promień obrotu bez hamowania (4WD) wynosi 5200 mm.
Układ hydrauliczny w dwóch wersjach:
1. Pompa zębata dwustopniowa o wydajności 66 l/min(I stopień) + 38 l/min(II stopień) - [pierwszy stopień zasila do 4 par zaworów zewnętrznych (ciśnienie robocze do 200 ± 5 bar), hamulec hydrauliczny przyczepy opcja ( ciśnienie robocze 130 ± 10 bar) i zaczep polowy hydrauliczny opcja (ciśnienie robocze 200 ± 5 bar)]
[drugi stopień zasila układ wspomagania układu kierowniczego (ciśnienie robocze wynosi 21 bar ) oraz obwód niskiego ciśnienia skrzyni biegów:
- WOM hydrauliczny
- hydrauliczny hamulec WOM
- układ chłodzenia oleju
- układ smarowania przekładni
2. Pompa wielotłoczkowa w centralnym układzie zamkniętym LS o całkowitej wydajności 110 l/min.
Kabina jest wykonana w technologii 4 słupkowej spełniającej międzynarodowe standardy OECD. Jest wykonana ze stali konstrukcyjnej i wyposażona w ogrzewanie, wentylację i klimatyzację oraz izotermiczne szyby. Wyposażona została w duże okno dachowe, które umożliwia pracę z ładowaczem czołowym i jest on widoczny w każdym położeniu. Poziom hałasu zgodny z normami EEC i wynosi:
- ciągnik uruchomiony, drzwi kabiny zamknięte 78 dBA
- ciągnik uruchomiony, drzwi kabiny otwarte 82 dBA
- ciągnik podczas jazdy 83 dBA
Trzypunktowy układ zawieszenia jest kat. 2 z szybkosprzęgami i posiada stabilizatory boczne z możliwością regulacji poziomej zawieszonych maszyn. Regulacja pionowa maszyny jest przeprowadzana mechanicznie za pomocą cięgła lewego i prawego (w opcji prawe cięgło może być hydrauliczne). Sterowanie podnośnikiem odbywa się w kabinie, a w przypadku zaczepiania maszyny można sterować przyciskiem zamontowanym na błotniku tylnym. Udźwig podnośnika razem z dwoma siłownikami wspomagającymi wynosi 5400 kg (średnica siłowników 65 mm).
Kliknij aby uruchomić film
|
X6.420
|
X6.430
|
STD
|
LS
|
STD
|
LS
|
SILNIK
|
|
|
Tier 4
|
BetaPower
|
BetaPower
|
Wysokociśnieniowy elektroniczy wtrysk Common Rail
|
+
|
+
|
Pojemność/liczba cylindrów
|
4500/4/T/I
|
4500/4/T/I
|
Moc max. (ISO) [kW/KM]
|
82/111
|
89/121
|
Moc max. z POWER PLUS (ISO) [kW/KM]
|
89/121
|
98/133
|
Max. moment obrotowy [Nm]
|
498
|
542
|
Max. moment obrotowy uzyskiwany przy obr./min. [Nm]
|
1500
|
1500
|
Katalizator SCR
|
+
|
+
|
Pojemność zbiornika AdBlue [l]
|
25
|
25
|
Pojemność zbiornika paliwa [l]
|
180
|
180
|
SPRZĘGŁO
|
|
|
Sterowanie hydrauliczne
|
+
|
+
|
Wielotarczowe w kąpieli olejowej (Multi-Disc)
|
+
|
+
|
Sprzęgło w dźwigni zmiany biegów (Declutch Control)
|
+
|
+
|
PRZEKŁADNIA
|
|
|
Xtrashift+Speed Four+Hydr. Power Shuttle 36przód+12tył w tym 3 półbiegi (40km/h)
|
+
|
+
|
Xtrashift+Speed Four+Creeper+Hydr. Power Shuttle 48przód+16tył (40km/h)
|
opcja
|
opcja
|
Eco Forty (40km/h) z redukcją obrotów silnika
|
+
|
+
|
Top Fifty (50km/h)
|
-
|
opcja
|
-
|
opcja
|
Rewers elektrohydrauliczny
|
+
|
+
|
Modulacja potencjonometrem czułości rewersu
|
+
|
+
|
WOM
|
|
|
Wielotarczowe sprzęgło w kąpieli olejowej (Multi-Disc)
|
+
|
+
|
Sterowane elektrohydraulicznie
|
+
|
+
|
2 prędkości obrotowe 540/540E
|
+
|
+
|
2 prędkości obrotowe 540/1000
|
opcja
|
opcja
|
4 prędkości obrotowe 540/540E/1000/1000E
|
opcja
|
opcja
|
Zależne prędkości wałka od prędkości jazdy ciągnika „GROUNDSPEED PTO"
|
opcja
|
opcja
|
PRZEDNIA OŚ - NAPĘD 4WD
|
|
|
Elektrohydrauliczne załączanie napędu 4WD
|
+
|
+
|
Amortyzacja osi z kontrolą elektrohydrauliczną
|
-
|
opcja
|
-
|
opcja
|
Kąt skrętu kół
|
55O
|
55O
|
Dwuzakresowa blokada mechanizmu różnicowego TWIN-LOCK
|
+
|
+
|
UKŁAD HAMULCOWY
|
|
|
Tylne tarcze hamulcowe w kąpieli olejowej
|
+
|
+
|
Automatyczne załączanie 4WD podczas hamowania
|
+
|
+
|
Przednie tarcze hamulcowe w kąpieli olejowej powlekane grafitem
|
-
|
opcja
|
-
|
opcja
|
Integralny układ hamulcowy IBS
|
+
|
+
|
UKŁAD HYDRAULICZNY/ PODNOŚNIK
|
|
|
4 funkcje: kontrola stała, pozycyjna, mieszana, pływająca
|
+
|
+
|
Elektroniczne sterowanie podnośnikiem EHR
|
+
-
|
+
|
Udźwig podnośnika z dodatkowymi siłownikami wspomagającymi [kg]
|
5400
|
5400
|
Całkowita wydajność hydrauliki [l/min.]
|
66+38
|
66+38
|
Całkowita wydajność hydrauliki w centralnym układzie zamkniętym LS [l/min.]
|
110
|
110
|
Hydrauliczna kontrola cięgna prawego i centralnego
|
opcja
|
opcja
|
3-punktowy układ zawieszenia kat.2
|
+
|
+
|
Ilość par wyjść hydrauliki zewnętrznej std/opcja
|
3/5
|
3/5
|
Udźwig przedniego podnośnika TUZ [kg]
|
3400
|
3400
|
KABINA
|
|
|
Deluxe Cab z instalacją radiową
|
+
|
+
|
Hydrauliczne zawieszenie kabiny sterowane elektronicznie „MCCORMICK SUSPENDED HYDRO CAB"
|
-
|
opcja
|
-
|
opcja
|
Ogrzewanie/ wentylacja
|
+
|
+
|
Klimatyzacja
|
+
|
opcja
|
+
|
opcja
|
Climatronic
|
opcja
|
+
|
opcja
|
+
|
Siedzenie pneumatyczne
|
+
|
+
|
WYMIARY, MASA
|
|
|
Ogumienie przód
|
13.6R24
|
13.6R24
|
Ogumienie tył
|
540/65R38
|
540/65R38
|
Długość całkowita [mm]
|
4400
|
4400
|
Szerokość min. [mm]
|
2056
|
2056
|
Rozstaw osi [mm]
|
2540
|
2540
|
Wysokość z kabiną [mm]
|
2805
|
2805
|
Prześwit [mm]
|
420
|
420
|
Masa bez obciążników [kg]
|
4700
|
4700
|
Obciążniki przednie 10x42KG
|
+
|
+
|
Obciążnik 300kg na przedni podnośnik TUZ
|
opcja
|
opcja
|
Zadaj pytanie o produkt
|