PAK-ROL

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Start >> Oferta >> Ciągniki rolnicze >> McCORMICK >> McCORMICK seria X7

McCORMICK seria X7

NOWOŚĆ !!!

 

Każdy ciągnik McCormick odzwierciedla pasję i poświęcenie ludzi zaangażowanych w testowanie projektu i produkcję tej wyjątkowej serii ciągników. Ciągniki McCormick o mocy silnika od 143 do 212 KM, oferują najnowszą technologię, komfort operatora i wydajność.

Sześć modeli dostępnych w ofercie, napędzanych jest nowym oszczędnym, cztero- lub sześciocylindrowym silnikiem BETAPOWER z wielozaworową technologią oraz

bezpośrednim wtryskiem paliwa. Silniki spełniają wymagania norm emisji spalin Tier 4 wykorzystując system SCR oraz technologię obróbki gazów spalinowych, która redukuje emisję spalin bez żadnego wpływu na wydajność silnika. Modele X7.440, X7.450 oraz X7.460 charakteryzują się konstrukcją samonośną z 4,5L czterocylindrowymi silnikami, a pozostałe X7.660, X7.670 oraz X7.680 są wyposażone w sześciocylindrowe silniki 6,7L, umocowane w stabilnej ramie, która redukuje poziom szumu i wibracji w kabinie. Traktory X7 posiadają odmienny rozstaw osi, który pomaga zwiększyć stabilność oraz sterowność do maksimum.

Sześciozakresowa skrzynia biegów PRO DRIVE posiada 24 przełożenia do przodu i do tyłu, w tym 4 półbiegi (Power Shift) załączane elektrohydraulicznie pod obciążeniem oraz rewers elektrohydrauliczny (Power Shuttle), który pozwala na zmianę kierunku jazdy bez użycia sprzęgła. Skrzynia jest elektronicznie sterowana za pomocą przycisków „Push Button Shift Transmission" ulokowanych na wielofunkcyjnym podłokietniku. Charakteryzuje się funkcją automatycznej zmiany biegów, która zapewnia wygodniejszą pracę na polu bądź w czasie transportu drogowego. Skrzynia może być dodatkowo wyposażona w opcję biegów pełzających, które są bardzo przydatne w czasie zadań wymagających małej prędkości tj. zbiory bądź przygotowania pól pod uprawę.

Elektronicznie sterowany tylny WOM charakteryzuje się wymiennym wałkiem wielowypustowym o ilości 6 albo 21 wypustów, który oferuje 4 opcje prędkości 540/540E/1000/1000E rpm. Sterowanie WOM za pomocą układu elektronicznego zapewni bezproblemowe uruchomienie maszyny.

Zamknięty układ hydrauliczny wzbogacony zaawansowanymi funkcjami zapewnia wysoką wydajność oraz niezawodność. Został wyposażony w pompę o zmiennej wydajności z natężeniem przepływu 123 l/min, zasilającą do sześciu elektrohydraulicznych zewnętrznych zaworów. Elektrohydrauliczny podnośnik z funkcją pływania na opuszczonych cięgnach zapewnia udźwig maksymalny do 9300 kg oraz umożliwia precyzują kontrolę maszyn. Ciągnik McCormick został również wyposażony w system RCS (Ride Control System), który chroni maszynę oraz redukuje wstrząsy przy układzie 3-punktowego zawieszenia w czasie transportu. Czujnik radarowy nie tylko poprawi przyczepność, ale zredukuje także ryzyko poślizgu kół ciągnika w trudnych warunkach.

Prawdziwą wszechstronność zapewnia dopiero przedni podnośnik (TUZ - umożliwia udźwig aż do 3500 kg) oraz przedni WOM. Z przodu dostępne są przełączniki podnoszenia i opuszczania aby ułatwić przyłączanie bądź odłączanie maszyn. Przednia oś wyposażona jest w sztywne zawieszenie lub opcjonalnie w niezależne zawieszenie ECS sterowane elektrohydrauliczne, które umożliwia kąt skrętu 55°, zapewniając tym samym doskonałą zwrotność.

W kabinie PREMIERE CAB została użyta najnowocześniejsza technologia, która stwarza bardzo funkcjonalne i ergonomiczne miejsce dla operatora z tak umiejscowionymi przełącznikami, żeby zapewnić maksymalny komfort oraz prostotę obsługi pojazdu. Wnętrze charakteryzuje się bardzo wysoką jakością ze starannym wykończeniem detali, które dodatkowo zapewniają większą wygodę dla operatora.

Modele X7 objęte są 2-letnią GWARANCJĄ!

 

Kliknij aby uruchomić film

Kliknij aby uruchomić film

Kliknij aby uruchomić film

 


X7.440

PRO DRIVE

X7.450

PRO DRIVE

X7.460

PRO DRIVE

X7.660

PRO DRIVE

X7.670

PRO DRIVE

X7.680

PRO DRIVE

SILNIK

Tier 4

BetaPower

BetaPower

BetaPower

BetaPower

BetaPower

BetaPower

Wysokociśnieniowy wtrysk Common Rail

+

+

+

+

+

+

Pojemność/liczba cylindrów

4500/4/T/I

4500/4/T/I

4500/4/T/I

6728/6/T/I

6728/6/T/I

6728/6/T/I

Moc max. (ISO) [kW/KM]

105/143

118/160

122/166

121/165

129/175

138/188

Moc max. z POWER PLUS (ISO) [kW/KM]

-

-

129/175

129/175

138/188

156/212

Max. moment obrotowy [Nm]

590(-)

676(-)

680(700)

632(726)

726(810)

810(867)

Max. moment obrotowy uzyskiwany przy obr./min. [Nm]

1500

1500

 

 

 

 

Przyrost momentu obrotowego (z POWER PLUS)

41%(-)

41%(-)

41%(29%)

41%(37%)

41%(45%)

37%(37%)

Katalizator SCR

+

+

+

+

+

+

Pojemność zbiornika AdBlue [l]

38

38

38

38

38

38

Pojemność zbiornika paliwa [l]

280

280

280

320

320

320

SPRZĘGŁO

 

Sterowanie hydrauliczne

+

+

+

+

+

+

Wielotarczowe w kąpieli olejowej (Multi-Disc)

+

+

+

+

+

+

PRZEKŁADNIA PRO DRIVE

 

PRO DRIVE+Power Shuttle 24przód+24tył w tym 4 półbiegi

+

+

+

+

+

+

PRO DRIVE+Creeper+Power Shuttle 40przód+40tył w tym 4 półbiegi

opcja

opcja

opcja

opcja

opcja

opcja

Eco Forty (40km/h) z redukcją obrotów silnika

+

+

+

+

+

+

Top Fifty (50km/h)

opcja

opcja

opcja

opcja

opcja

opcja

Rewers elektrohydrauliczny

+

+

+

+

+

+

Elektrohydrauliczna blokada tylnego dyferencjału

+

+

+

+

+

+

Tylny most wydłużony z możliwością  rozszerzenia rozstawu kół

opcja

opcja

opcja

opcja

opcja

opcja

WOM

 

Wielotarczowe sprzęgło w kąpieli olejowej (Multi-Disc)

+

+

+

+

+

+

Elektrohydrauliczna modulacja czułości

+

+

+

+

+

+

Sterowane elektrohydraulicznie

+

+

+

+

+

+

4 prędkości obrotowe 540/540E/1000/1000E

+

+

+

+

+

+

PRZEDNIA OŚ - NAPĘD 4WD

 

Sztywna

+

+

+

+

+

+

Amortyzacja osi z kontrolą elektrohydrauliczną

opcja

opcja

opcja

opcja

opcja

opcja

Elektrohydrauliczne załączanie napędu 4WD

+

+

+

+

+

+

Kąt skrętu kół

55O

55O

55O

55O

55O

55O

Elektrohydrauliczna blokada dyferencjału

+

+

+

+

+

+

Promień skrętu [mm]

4800

4800

4800

4900

5400

5400

UKŁAD HAMULCOWY

 

Tylne tarcze hamulcowe w kąpieli olejowej

+

+

+

+

+

+

Automatyczne załączanie 4WD podczas hamowania

+

+

+

+

+

+

Braking Booster System

+

+

+

+

+

+

Instalacja hydrauliczna do przyczep

opcja

opcja

opcja

opcja

opcja

opcja

Instalacja pneumatyczna do przyczep 2+1 obwodowa

+

+

+

+

+

+

UKŁAD HYDRAULICZNY

 

 

 

 

 

 

Centralnie zamknięty układ hydrauliczny LS

+

+

+

+

+

+

Elektroniczne sterowanie podnośnikiem EHR

+

+

+

+

+

+

Wydajność pompy hydraulicznej [l/min.]

123

123

123

123

123

123

Wydajność pompy układu kierowniczego [l/min.]

44

44

44

44

44

44

Ilość par wyjść hydrauliki zewnętrznej sterowanych elektrohydraulicznie std/opcja

3/5-6

3/5-6

3/5-6

3/5-6

3/5-6

3/5-6

TYLNY PODNOŚNIK „CAN BUS LIFT CONTROL"

 

4 funkcje: kontrola pozycyjna, mieszana, pływająca i Shock Absorber

+

+

+

+

+

+

Elektroniczne sterowanie podnośnikiem EHR

+

+

+

+

+

+

Udźwig podnośnika [kg]

9300

9300

9300

9300

9300

9300

Tylny podnośnik z zabezpieczeniem sensorowym

+

+

+

+

+

+

3-punktowy układ zawieszenia kat. 3N/3

+

+

+

+

+

+

Udźwig przedniego podnośnika TUZ [kg] (opcja)

3500

3500

3500

3500

3500

3500

KABINA

 

Premier Cab 4-słupkowa z płaską platformą

+

+

+

+

+

+

Hydrauliczne zawieszenie kabiny sterowane elektronicznie „MCCORMICK SUSPENDED HYDRO CAB"

opcja

opcja

opcja

opcja

opcja

opcja

Ogrzewanie/ wentylacja

+

+

+

+

+

+

Climatronic

+

+

+

+

+

+

Cyfrowy panel z monitorem charakterystyki prac

+

+

+

+

+

+

Siedzenie pneumatyczne z podłokietnikiem

+

+

+

+

+

+

Siedzenie pneumatyczne z podłokietnikiem z funkcją podgrzewania/wentylacji

+

+

+

+

+

+

Radio z Bluetooth i  Mp3

+

+

+

+

+

+

Sterownik ISOBUS

opcja

opcja

opcja

opcja

opcja

opcja

Składane siedzenie pasażera „Hide Away" + klimatyzowany schowek

+

+

+

+

+

+

Światła w technologii LED

+

+

+

+

+

+

WYMIARY, MASA

 

Ogumienie przód

540/65R28

540/65R28

540/65R28

540/65R28

540/65R30

540/65R28

Ogumienie tył

650/65R38

650/65R38

650/65R38

650/65R38

650/65R42

650/65R38

Długość całkowita [mm]

5070

5070

5070

5260

5360

5360

Szerokość min. [mm]

2430

2430

2430

2430

2430

2430

Rozstaw osi [mm]

2600

2600

2600

2750

2820

2820

Wysokość z kabiną [mm]

2920

2920

2920

2920

3055

3055

Prześwit [mm]

485

485

485

550

550

550

Masa bez obciążników [kg]

5750

5750

5750

6550

7350

7350

Obciążniki przednie 16x45 [kg]

+

+

+

+

+

+

Obciążnik na przedni podnośnik TUZ 900/110/1400 [kg]

opcja

opcja

opcja

opcja

opcja

opcja

 

 

Zadaj pytanie o produkt




INFORMACJE

Skorzystaj z wyjątkowej oferty firmy PAK-ROL! Tylko teraz, ciągniki FARMTRAC w nowych, niższych cenach. Nie trać czasu i skontaktuj się z nami.
Reklama

Oferta



Szukanie zaawansowane

Partnerzy


Ostatnio dodane

POM AUGUSTÓW Sadowniczy rozsiewacz do nawozów FRUIT
POM AUGUSTÓW Sadowniczy rozsiewacz do nawozów FRUIT

ER.MO Pług obracalny TLM i TLV
ER.MO Pług obracalny TLM i TLV

Celli Spulchniacz uprawowy STEEL-P (150-350 KM)
Celli Spulchniacz uprawowy STEEL-P (150-350 KM)

Celli Spulchniacz uprawowy STEEL-L (110-200 KM)
Celli Spulchniacz uprawowy STEEL-L (110-200 KM)

Celli Spulchniacz uprawowy ALCE-P (170-300 KM)
Celli Spulchniacz uprawowy ALCE-P (170-300 KM)

Celli Spulchniacz uprawowy ALCE-M (125-160 KM)
Celli Spulchniacz uprawowy ALCE-M (125-160 KM)

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
Naszą witrynę przegląda teraz 29 gości