McCORMICK seria X7
Każdy ciągnik McCormick odzwierciedla pasję i poświęcenie ludzi zaangażowanych w testowanie projektu i produkcję tej wyjątkowej serii ciągników. Ciągniki McCormick o mocy silnika od 143 do 212 KM, oferują najnowszą technologię, komfort operatora i wydajność.
Sześć modeli dostępnych w ofercie, napędzanych jest nowym oszczędnym, cztero- lub sześciocylindrowym silnikiem BETAPOWER z wielozaworową technologią oraz
bezpośrednim wtryskiem paliwa. Silniki spełniają wymagania norm emisji spalin Tier 4 wykorzystując system SCR oraz technologię obróbki gazów spalinowych, która redukuje emisję spalin bez żadnego wpływu na wydajność silnika. Modele X7.440, X7.450 oraz X7.460 charakteryzują się konstrukcją samonośną z 4,5L czterocylindrowymi silnikami, a pozostałe X7.660, X7.670 oraz X7.680 są wyposażone w sześciocylindrowe silniki 6,7L, umocowane w stabilnej ramie, która redukuje poziom szumu i wibracji w kabinie. Traktory X7 posiadają odmienny rozstaw osi, który pomaga zwiększyć stabilność oraz sterowność do maksimum.
Sześciozakresowa skrzynia biegów PRO DRIVE posiada 24 przełożenia do przodu i do tyłu, w tym 4 półbiegi (Power Shift) załączane elektrohydraulicznie pod obciążeniem oraz rewers elektrohydrauliczny (Power Shuttle), który pozwala na zmianę kierunku jazdy bez użycia sprzęgła. Skrzynia jest elektronicznie sterowana za pomocą przycisków „Push Button Shift Transmission" ulokowanych na wielofunkcyjnym podłokietniku. Charakteryzuje się funkcją automatycznej zmiany biegów, która zapewnia wygodniejszą pracę na polu bądź w czasie transportu drogowego. Skrzynia może być dodatkowo wyposażona w opcję biegów pełzających, które są bardzo przydatne w czasie zadań wymagających małej prędkości tj. zbiory bądź przygotowania pól pod uprawę.
Elektronicznie sterowany tylny WOM charakteryzuje się wymiennym wałkiem wielowypustowym o ilości 6 albo 21 wypustów, który oferuje 4 opcje prędkości 540/540E/1000/1000E rpm. Sterowanie WOM za pomocą układu elektronicznego zapewni bezproblemowe uruchomienie maszyny.
Zamknięty układ hydrauliczny wzbogacony zaawansowanymi funkcjami zapewnia wysoką wydajność oraz niezawodność. Został wyposażony w pompę o zmiennej wydajności z natężeniem przepływu 123 l/min, zasilającą do sześciu elektrohydraulicznych zewnętrznych zaworów. Elektrohydrauliczny podnośnik z funkcją pływania na opuszczonych cięgnach zapewnia udźwig maksymalny do 9300 kg oraz umożliwia precyzują kontrolę maszyn. Ciągnik McCormick został również wyposażony w system RCS (Ride Control System), który chroni maszynę oraz redukuje wstrząsy przy układzie 3-punktowego zawieszenia w czasie transportu. Czujnik radarowy nie tylko poprawi przyczepność, ale zredukuje także ryzyko poślizgu kół ciągnika w trudnych warunkach.
Prawdziwą wszechstronność zapewnia dopiero przedni podnośnik (TUZ - umożliwia udźwig aż do 3500 kg) oraz przedni WOM. Z przodu dostępne są przełączniki podnoszenia i opuszczania aby ułatwić przyłączanie bądź odłączanie maszyn. Przednia oś wyposażona jest w sztywne zawieszenie lub opcjonalnie w niezależne zawieszenie ECS sterowane elektrohydrauliczne, które umożliwia kąt skrętu 55°, zapewniając tym samym doskonałą zwrotność.
W kabinie PREMIERE CAB została użyta najnowocześniejsza technologia, która stwarza bardzo funkcjonalne i ergonomiczne miejsce dla operatora z tak umiejscowionymi przełącznikami, żeby zapewnić maksymalny komfort oraz prostotę obsługi pojazdu. Wnętrze charakteryzuje się bardzo wysoką jakością ze starannym wykończeniem detali, które dodatkowo zapewniają większą wygodę dla operatora.
Modele X7 objęte są 2-letnią GWARANCJĄ!
Kliknij aby uruchomić film
Kliknij aby uruchomić film
Kliknij aby uruchomić film
|
X7.440
PRO DRIVE
|
X7.450
PRO DRIVE
|
X7.460
PRO DRIVE
|
X7.660
PRO DRIVE
|
X7.670
PRO DRIVE
|
X7.680
PRO DRIVE
|
SILNIK
|
|
Tier 4
|
BetaPower
|
BetaPower
|
BetaPower
|
BetaPower
|
BetaPower
|
BetaPower
|
Wysokociśnieniowy wtrysk Common Rail
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
Pojemność/liczba cylindrów
|
4500/4/T/I
|
4500/4/T/I
|
4500/4/T/I
|
6728/6/T/I
|
6728/6/T/I
|
6728/6/T/I
|
Moc max. (ISO) [kW/KM]
|
105/143
|
118/160
|
122/166
|
121/165
|
129/175
|
138/188
|
Moc max. z POWER PLUS (ISO) [kW/KM]
|
-
|
-
|
129/175
|
129/175
|
138/188
|
156/212
|
Max. moment obrotowy [Nm]
|
590(-)
|
676(-)
|
680(700)
|
632(726)
|
726(810)
|
810(867)
|
Max. moment obrotowy uzyskiwany przy obr./min. [Nm]
|
1500
|
1500
|
|
|
|
|
Przyrost momentu obrotowego (z POWER PLUS)
|
41%(-)
|
41%(-)
|
41%(29%)
|
41%(37%)
|
41%(45%)
|
37%(37%)
|
Katalizator SCR
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
Pojemność zbiornika AdBlue [l]
|
38
|
38
|
38
|
38
|
38
|
38
|
Pojemność zbiornika paliwa [l]
|
280
|
280
|
280
|
320
|
320
|
320
|
SPRZĘGŁO
|
|
Sterowanie hydrauliczne
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
Wielotarczowe w kąpieli olejowej (Multi-Disc)
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
PRZEKŁADNIA PRO DRIVE
|
|
PRO DRIVE+Power Shuttle 24przód+24tył w tym 4 półbiegi
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
PRO DRIVE+Creeper+Power Shuttle 40przód+40tył w tym 4 półbiegi
|
opcja
|
opcja
|
opcja
|
opcja
|
opcja
|
opcja
|
Eco Forty (40km/h) z redukcją obrotów silnika
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
Top Fifty (50km/h)
|
opcja
|
opcja
|
opcja
|
opcja
|
opcja
|
opcja
|
Rewers elektrohydrauliczny
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
Elektrohydrauliczna blokada tylnego dyferencjału
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
Tylny most wydłużony z możliwością rozszerzenia rozstawu kół
|
opcja
|
opcja
|
opcja
|
opcja
|
opcja
|
opcja
|
WOM
|
|
Wielotarczowe sprzęgło w kąpieli olejowej (Multi-Disc)
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
Elektrohydrauliczna modulacja czułości
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
Sterowane elektrohydraulicznie
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
4 prędkości obrotowe 540/540E/1000/1000E
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
PRZEDNIA OŚ - NAPĘD 4WD
|
|
Sztywna
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
Amortyzacja osi z kontrolą elektrohydrauliczną
|
opcja
|
opcja
|
opcja
|
opcja
|
opcja
|
opcja
|
Elektrohydrauliczne załączanie napędu 4WD
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
Kąt skrętu kół
|
55O
|
55O
|
55O
|
55O
|
55O
|
55O
|
Elektrohydrauliczna blokada dyferencjału
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
Promień skrętu [mm]
|
4800
|
4800
|
4800
|
4900
|
5400
|
5400
|
UKŁAD HAMULCOWY
|
|
Tylne tarcze hamulcowe w kąpieli olejowej
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
Automatyczne załączanie 4WD podczas hamowania
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
Braking Booster System
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
Instalacja hydrauliczna do przyczep
|
opcja
|
opcja
|
opcja
|
opcja
|
opcja
|
opcja
|
Instalacja pneumatyczna do przyczep 2+1 obwodowa
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
UKŁAD HYDRAULICZNY
|
|
|
|
|
|
|
Centralnie zamknięty układ hydrauliczny LS
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
Elektroniczne sterowanie podnośnikiem EHR
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
Wydajność pompy hydraulicznej [l/min.]
|
123
|
123
|
123
|
123
|
123
|
123
|
Wydajność pompy układu kierowniczego [l/min.]
|
44
|
44
|
44
|
44
|
44
|
44
|
Ilość par wyjść hydrauliki zewnętrznej sterowanych elektrohydraulicznie std/opcja
|
3/5-6
|
3/5-6
|
3/5-6
|
3/5-6
|
3/5-6
|
3/5-6
|
TYLNY PODNOŚNIK „CAN BUS LIFT CONTROL"
|
|
4 funkcje: kontrola pozycyjna, mieszana, pływająca i Shock Absorber
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
Elektroniczne sterowanie podnośnikiem EHR
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
Udźwig podnośnika [kg]
|
9300
|
9300
|
9300
|
9300
|
9300
|
9300
|
Tylny podnośnik z zabezpieczeniem sensorowym
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
3-punktowy układ zawieszenia kat. 3N/3
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
Udźwig przedniego podnośnika TUZ [kg] (opcja)
|
3500
|
3500
|
3500
|
3500
|
3500
|
3500
|
KABINA
|
|
Premier Cab 4-słupkowa z płaską platformą
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
Hydrauliczne zawieszenie kabiny sterowane elektronicznie „MCCORMICK SUSPENDED HYDRO CAB"
|
opcja
|
opcja
|
opcja
|
opcja
|
opcja
|
opcja
|
Ogrzewanie/ wentylacja
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
Climatronic
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
Cyfrowy panel z monitorem charakterystyki prac
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
Siedzenie pneumatyczne z podłokietnikiem
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
Siedzenie pneumatyczne z podłokietnikiem z funkcją podgrzewania/wentylacji
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
Radio z Bluetooth i Mp3
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
Sterownik ISOBUS
|
opcja
|
opcja
|
opcja
|
opcja
|
opcja
|
opcja
|
Składane siedzenie pasażera „Hide Away" + klimatyzowany schowek
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
Światła w technologii LED
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
WYMIARY, MASA
|
|
Ogumienie przód
|
540/65R28
|
540/65R28
|
540/65R28
|
540/65R28
|
540/65R30
|
540/65R28
|
Ogumienie tył
|
650/65R38
|
650/65R38
|
650/65R38
|
650/65R38
|
650/65R42
|
650/65R38
|
Długość całkowita [mm]
|
5070
|
5070
|
5070
|
5260
|
5360
|
5360
|
Szerokość min. [mm]
|
2430
|
2430
|
2430
|
2430
|
2430
|
2430
|
Rozstaw osi [mm]
|
2600
|
2600
|
2600
|
2750
|
2820
|
2820
|
Wysokość z kabiną [mm]
|
2920
|
2920
|
2920
|
2920
|
3055
|
3055
|
Prześwit [mm]
|
485
|
485
|
485
|
550
|
550
|
550
|
Masa bez obciążników [kg]
|
5750
|
5750
|
5750
|
6550
|
7350
|
7350
|
Obciążniki przednie 16x45 [kg]
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
Obciążnik na przedni podnośnik TUZ 900/110/1400 [kg]
|
opcja
|
opcja
|
opcja
|
opcja
|
opcja
|
opcja
|
Zadaj pytanie o produkt
|