Idealne do zastosowań zewnętrznych (diesel), pełna wydajność w mokrych lub wilgotnych warunkach pogodowych. Wózki posiadają znacznie większe wymiary prześwitu, co jest niezwykle przydatne w przypadku pracy na nawierzchni asfaltowej lub drogach nieutwardzonych, gdzie przedmioty mogą wystawać z ziemi. Wytwarzaj większy moment obrotowy na linii napędowej przy niskich obrotach i łatwo zarządzają wszelkimi niezbędnymi osprzętami hydraulicznymi. Ponadto katalizatory spalin i filtry mogą zmniejszyć szkodliwe emisje i sprawić, że maszyny będą dopuszczone do okazjonalnego użytku w pomieszczeniach.
Jest to zalecana kategoria wózków widłowych do podnoszenia ciężkich przedmiotów na zewnątrz lub w pomieszczeniach.
MODEL | KBD15 | KBD18 | KBD20 | KBD25 | KBD30 | KBD35 |
Pozycja operatora | Kierowca siedzący | Kierowca siedzący | Kierowca siedzący | Kierowca siedzący | Kierowca siedzący | Kierowca siedzący |
Silnik | ISUZU Engine | ISUZU Engine | ISUZU Engine | Mitsubishi Engine | Mitsubishi Engine | Mitsubishi Engine |
Typ napędu | Diesel | Diesel | Diesel | Diesel | Diesel | Diesel |
Kąt pochylenia masztu przód/tył (α/β) [st] |
6°/12° | 6°/12° | 6°/12° | 6°/12° | 6°/12° | 6°/12° |
Odległość środka ciężkości C [mm] | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 |
Masa wózka [kg] | 3040 | 3210 | 3280 | 3950 | 4400 | 4880 |
Wysokość masztu w stanie złożonym h1 [mm] | 2002 | 2002 | 2002 | 2080 | 2080 | 2230 |
Udźwig Q [kg] | 1500 | 1800 | 2000 | 2500 | 3000 | 3500 |
MODEL | KBD40 | KBD50S |
Wysokość masztu w stanie złożonym h1 [mm] | 2390 | 2390 |
Udźwig Q [kg] | 4000 | 5000 |
Typ napędu | Diesel | Diesel |
Silnik | CUMMINS | CUMMINS |
Pozycja operatora | Kierowca siedzący | Kierowca siedzący |
Odległość środka ciężkości C [mm] | 500 | 500 |
Masa wózka [kg] | 6380 | 6980 |
Kąt pochylenia masztu przód/tył (α/β) [st] |
6°/12° | 6°/12° |
MODEL | KBD50 | KBD60 | KBD70 | KBD100 |
Typ napędu | Diesel | Diesel | Diesel | Diesel |
Pozycja operatora | Kierowca siedzący | Kierowca siedzący | Kierowca siedzący | Kierowca siedzący |
Silnik | CUMMINS QSB4.5 | CUMMINS QSB4.5 | CUMMINS QSB4.5 | CUMMINS QSB4.5 |
Udźwig Q [kg] | 5000 | 6000 | 7000 | 10000 |
Odległość środka ciężkości C [mm] | 600 | 600 | 600 | 600 |
Masa wózka [kg] | 8400 | 9000 | 9600 | 13200 |
Kąt pochylenia masztu przód/tył (α/β) [st] |
6°/12° | 6°/12° | 6°/12° | 6°/12° |
Wysokość masztu w stanie złożonym h1 [mm] | 2500 | 2500 | 2500 | 2760 |
Wyposażenie:
Przeniesienie napędu KION
Automatyczna skrzynia biegów (standard dla D +, opcjonalnie dla D basic).
Klatka operatora
Odporna na uderzenia osłona PC. (dostępne tylko dla D +).
Amortyzowana kabina
Wyjmowana kabina z amortyzacją do łatwej naprawy remontowej.
Sterownik
Zintegrowany moduł sterujący zapewniający niezawodny system elektryczny i łatwą diagnozę
Kokpit
Przyjazny dla operatora interfejs. Kokpit pokryty tworzywem sztucznym, w porównaniu z serią CPCD, jest o 5 cm większy w przestrzeni nożnej.
Panoramiczny maszt
W porównaniu z serią CPCD szerokość prześwitu masztu wzrasta z 490 mm do 508 mm.
Poduszki amortyzujące
Między kabiną a podwoziem znajdują się 4 gumowe amortyzatory minimalizujące wibracje.
Zawiasy pokrywy silnika
Zewnętrzny zawias pokrywy jest przyjazny w obsłudze i zapewnia 90 stopniowy kąt otwarcia.
Regulowana kolumna kierownicy
Regulowana kolumna kierownicy (zdjęcie jako D+ w celach informacyjnych).
Otwory w nadkolach do montażu opcjonalnych bliźniaczych kół przednich
Specjalnie zaprojektowany przedni błotnik do łatwej modyfikacji.
Zaokrąglona przeciwaga dla lepszej widoczności
Przeciwwaga zakrzywiona w dół.
Uchwyt ułatwiający cofanie wyposażony w sygnał dźwiękowy
* Dostępne tylko dla D+.
Przedni uchwyt ułatwiający wsiadanie
Zespolone oświetlenie tylne
Zespolone oświetlenie tylne jako standardowa specyfikacja D +, o większej liczbie funkcji.
Duży stopień kabiny
ułatwiają kierowcy wsiadanie / wysiadanie z wózka.
Malowanie farbą strukturalną (baranek)
Technologia malowania konstrukcji opracowana przez KION pomaga poprawić bezpieczeństwo. Dodatkowo jest łatwa do zaprasowania.
Ergonomiczna dźwignia zwalniania hamulca postojowego
Boczne dźwignie robocze
Europejski układ dźwigni bocznych.
Wygłuszona pokrywa silnika
Izolator pokrywy silnika służy dalszej redukcji hałasu, poziom hałasu jest zgodny z normą CE
i UL.
Elektroniczny przełącznik jazdy
Poprawiający wydajność pracy (standard dla D+, opcjonalnie dla D basic).
Filmy: