Od ponad 30 lat Grupa Argo Tractors opiera swój sukces na specjalizacji i integracji zasobów; ta zwycięska strategi pozwoliła inżynierom Argo Tractors jeszcze bardziej usprawnić już bardzo zaawansowane cechy serii F. X4F, który łączy w sobie najnowocześniejsze rozwiązania i technologie zaprojektowane tak, aby sprostać nawet najcięższym wyzwaniom współczesnego rolnictwa, stanowi przełom w segmencie ciągników specjalistycznych w zakresie kompaktowej budowy, ergonomii, komfortu i elastyczności.
X4F wie, jak się wyróżnić: wyraziste, dynamiczne linie maski, przedni grill z płynnie zintegrowanymi światłami LED i kabina Deluxe z płaską platformą nadają ciągnikowi motoryzacyjnego stylu. Nowoczesny design, który stanowi odzwierciedlenie misji marki McCormick: oferowanie najlepszych w branży innowacji i wydajności w połączeniu z bezkompromisowym komfortem.
X4F charakteryzuje się dużą przyczepnością, a także wygodną jazdą po drodze, którą umożliwia nowa kabina z amortyzacją mechaniczną, amortyzowana przednia oś oraz, co nie mniej ważne, system ADS (Advanced Driving System), który może być podłączony do systemów naprowadzania satelitarnego i telemetrii.
Seria X4F dostępna jest w wersji z kabiną w modelach F, N, V i XL.
W serii dostępne są różne wersje przekładni i różne mechanizmy osi przedniej i tylnej oraz zróżnicowane rozstawy osi i kół oraz prześwity. Seria X4F obejmuje pięć modeli dopasowanych do konkretnych zastosowań:
Model F do standardowych sadów o wąskich rzędach: idealny do pracy w wąskich miedzyrzędziach.
Model N do sadów o wąskich rzędach z drzewami o koronie pucharowej: posiada rozstaw osi modelu F.
Model V z wąską kabiną do intensywnych sadów o bardzo wąskich rzędach.
Model XL do „starszych” sadów o szerokich rzędach: idealny do sadów z szeroko rozstawionymi drzewami i do pracy w polu.
Nowa kabina z mechaniczną amortyzacją zawieszenia
Nowa kabina z widocznością we wszystkich kierunkach, opcjonalnie dostępna z filtrem powietrza kategorii 4 z aktywnym węglem.
Nowy silnik DEUTZ TCD Stage V
Zgodność z normą emisji spalin Stage V jest gwarantowana przez innowacyjny system, który wykorzystuje pasywną regenerację DPF, katalizator utleniający DOC oraz, w przypadku modeli powyżej 75 KM, katalizator SCR (selektywna redukcja katalityczna) i zbiornik AdBlue z praktycznym szybkim dostępem i szybkim uzupełnianiem płynu. Okres między przeglądami silnika został wydłużony do 1000 godzin, co znacznie zmniejsza koszty eksploatacji i przestoje.
X4-080 F-N-V-XL |
X4-090
F-N-V-XL |
X4-100
F-N-V-XL |
X4-110
F-N-V-XL |
X4-120 F-N-V-XL |
|
DEUTZ Tier 5 Interim |
2,9 TCD L4 HT |
2,9 TCD L4 HP |
|||
MAKS. MOC (ISO) |
75/ 56 |
90/ 66 | 95/ 70 | 102/ 75 |
112/ 82 |
MOC ZNAMIONOWA (ISO) |
75/ 56 |
78/ 58 | 85/ 63 | 95/ 70 |
104/ 77 |
MAKS. MOMENT OBR. PRZY 1600 Nm |
375 |
378 | 400 | 410 |
420 |
POJEMNOŚĆ SKOKOWA / LICZBA CYLINDRÓW |
2900/4TA |
||||
SYSTEM OCZYSZCZANIA SPALIN |
DOC+DPF |
DOC+DPF+SCR |
|||
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA F-N/XL (L) |
80 (F)/ 65 (N-V)/ 75 (XL) |
||||
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA AdBlue (L) |
7,5 |
Przekładnia P3-Drive
McCormick X4F jest dostępny w konfiguracji z przekładnią P3-Drive 48+16 z elektrohydraulicznym rewersem oraz w pełni zautomatyzowaną zmianą półbiegów H-M-L pod obciążeniem, sterowaną za pomocą wielofunkcyjnego joysticka nowej generacji, który obsługuje wszystkie elementy sterujące.
Innowacyjny „OTWARTY” układ hydrauliczny typu OC
X4F jest wyposażony w otwarty układ hydrauliczny z pompą o wydajności 30 l/min do układu wspomagania i 58 l/min do hydrauliki roboczej zewnętrznej. Można również dodać trzecią pompę o wydatku 36 l/min działającą w tandemie z pompą do hydrauliki roboczej, aby osiągnąć całkowity przepływ 94 l/min, z czego wydatek 55 l/min jest już osiągalny przy 1500 obr./min silnika.
Wymiary:
X4.080 F-N-V-XL | X4.090 F-N-V-XL | X4.100 F-N-V-XL | X4.110 F-N-V-XL | X4.120 F-N-V-XL | |
Minimalna-maksymalna szerokość całkowita mm | 1355-1770 (F) / 1305-1775 (N) / 1000-1680 (V) / 1500-1945 (XL) | 1355-1770 (F) / 1305-1775 (N) / 1000-1680 (V) / 1500-1945 (XL) | 1355-1770 (F) / 1305-1775 (N) / 1000-1680 (V) / 1500-1945 (XL) | 1355-1770 (F) / 1305-1775 (N) / 1000-1680 (V) / 1500-1945 (XL) | 1355-1770 (F) / 1305-1775 (N) / 1000-1680 (V) / 1500-1945 (XL) |
Rozstaw osi mm | 2140 (F-N-XL) / 2190 (V) | 2140 (F-N-XL) / 2190 (V) | 2140 (F-N-XL) / 2190 (V) | 2140 (F-N-XL) / 2190 (V) | 2140 (F-N-XL) / 2190 (V) |
Min. tylne ogumienie- Index promień IR mm | 380/70R24 – 575 (F-N) / 360/70R20 – 500 (V) / 420/70R24 – 600 (XL) | 380/70R24 – 575 (F-N) / 360/70R20 – 500 (V) / 420/70R24 – 600 (XL) | 380/70R24 – 575 (F-N) / 360/70R20 – 500 (V) / 420/70R24 – 600 (XL) | 380/70R24 – 575 (F-N) / 360/70R20 – 500 (V) / 420/70R24 – 600 (XL) | 380/70R24 – 575 (F-N) / 360/70R20 – 500 (V) / 420/70R24 – 600 (XL) |
Max. tylne ogumienie- Index promień IR mm | 420/70R28 – 650 (F-N) / 360/70R28 – 600 (V) / 420/70R30-480/70R28 – 675 (XL) | 420/70R28 – 650 (F-N) / 360/70R28 – 600 (V) / 420/70R30-480/70R28 – 675 (XL) | 420/70R28 – 650 (F-N) / 360/70R28 – 600 (V) / 420/70R30-480/70R28 – 675 (XL) | 420/70R28 – 650 (F-N) / 360/70R28 – 600 (V) / 420/70R30-480/70R28 – 675 (XL) | 420/70R28 – 650 (F-N) / 360/70R28 – 600 (V) / 420/70R30-480/70R28 – 675 (XL) |
Masa kg | 2900 – 3250 (XL) | 2900 – 3250 (XL) | 2900 – 3250 (XL) | 2900 – 3250 (XL) | 2900 – 3250 (XL) |
Dopuszczalna masa całkowita kg | 5250 | 5250 | 5250 | 5250 | 5250 |
Filmy: