Wszystkie pięć modeli z gamy jest napędzanych przez nowe 4-cylindrowe silniki Deutz TCD L4 2,9 l, które zapewniają maksymalną moc od 70 do 102 KM przy 2200 obr./min. Wszystkie silniki spełniają normy emisji Stage 3B i są wyposażone w układ recyrkulacji spalin (EGR), katalizator (DOC) i przełącznik Engine Memo Switch do utrzymywania stałych obrotów silnika.. Ciągniki te są wyposażone w 80-litrowy zbiornik paliwa, który zapewnia dłuższą pracę bez potrzeby tankowania. Przekładnia w X4 V, opracowana przez Argo Tractors, oferuje cztery prędkości i trzy zakresy oraz posiada synchronizację lub Power Shuttle. Opcjonalnie może być wyposażony w Power Four Hi-Lo lub trzystopniowy układ Powershift Xtrashift (HML). Opcjonalnie dostępna jest również przekładnia z biegami pełzającymi. Ciągniki X4 V są dostępne w wersjach z napędem na dwa i cztery koła. WOM jest sterowany mechanicznie lub hydraulicznie z dwoma lub czterema prędkościami (540, 540ECO, 1000 i 1000ECO). Głównym atutem serii X4 V jest bardzo wszechstronny układ hydrauliczny, który może być dostarczany w dwóch konfiguracjach: z podwójną pompą zapewniającą przepływ 28 +50 l/min lub z potrójną pompą zapewniającą 28+41+41 l/min. System może być wyposażony w maksymalnie trzy mechaniczne zawory zdalne i / lub do siedmiu elektrohydraulicznych zaworów. Maksymalny udźwig tylnego podnośnika 2700 kg. Jako dodatkowe funkcje dostępne są zawory rozdzielaczy z przodu ciągnika. Nowy McCormick X4 V oferuje zwartą konstrukcję i 55-stopniowy kąt skrętu dzięki czemu jest bardzo zwrotny
Kabina Deluxe: widoczność dookoła i najwyższy komfort
W firmie McCormick doskonale zdajemy sobie sprawę, że większy komfort oznacza większą produktywność. Dlatego opracowaliśmy kabinę Deluxe: prawdziwie mobilne biuro, w którym praca staje się przyjemnością. Kabina Deluxe to konstrukcja czterosłupkowa z drzwiami otwieranymi do tyłu, które zapewniają łatwy dostęp do siedzenia kierowcy i niezrównaną widoczność we wszystkich kierunkach. Dzięki płaskiej platformie, w pełni regulowanej pozycji kierowcy, ergonomicznym elementom sterującym oraz dopasowaniu i wykończeniu klasy samochodowej, kabina Lounge zapewnia operatorowi wygodne miejsce pracy przez cały rok i w każdych warunkach pogodowych. Zewnętrzna szerokość kabiny wynosi 1205 mm w modelach F i XL oraz 1000 mm w modelu N.
Nowy silnik DEUTZ TCD Stage 3B
Wszystkie pięć modeli z serii wyposażono w nowe, czterocylindrowe silniki Deutz TCD L4 2.9L o maksymalnej mocy od 70 do 102 KM przy 2200 obr./min. Wszystkie silniki spełniają normy emisji Tier 4 Interim i posiadają układ recyrkulacji spalin (EGR), katalizator utleniający do silników wysokoprężnych (DOC), a także funkcję Engine Memo Switch do przechowywania informacji o obrotach silnika. Ciągniki te mają zbiornik paliwa 80 l, co umożliwia wydłużenie czasu pracy na jednym baku.
X4.30 V | X4.40 V | X4.50 V | X4.60 FV | X4.70 V | |
SILNIK DEUTZ Tier 3B | 2,9 TCD L4 | 2,9 TCD L4 | 2,9 TCD L4 | 2,9 TCD L4 | 2,9 TCD L4 |
MOC MAX ISO | 70 / 52 | 76 / 56 | 90 / 66 | 95 / 70 | 102 / 75 |
MOC ZNAMIONOWA ISO | 68 / 50 | 75 / 55 | 79 / 58 | 86/63 | 95 / 70 |
MAX MOMENT OBROTOWY Nm | 272 | 300 | 378 | 400 | 410 |
POJEMNOŚĆ / LICZBA CYLINDRÓW | 2900/4TA | 2900/4TA | 2900/4TA | 2900/4TA | 2900/4TA |
POJEMNOŚC ZBIORNIKA PALIWA | 80 | 80 | 80 | 80 | 80 |
Skrzynia biegów Argo Tractors
Przekładnia X4V opracowana przez Argo Tractors oferuje cztery przełożenia i trzy zakresy oraz przekładnię synchronizowaną lub elektrohydrauliczną. W opcji można zainstalować moduł półbiegu Hi-Lo Power Four lub trzystopniową przekładnię Xtrashift (HML). Jako opcja dostępny jest również układ powolnego biegu.
Innowacyjny układ hydrauliczny
Głównym atutem serii X4 V jest bardzo wszechstronny układ hydrauliczny, który może być dostarczany w dwóch konfiguracjach: z podwójną pompą zapewniającą przepływ 28+50 l/min lub z potrójną pompą zapewniającą 28+41 + 41 l/min. System może być wyposażony w maksymalnie trzy mechaniczne zawory hydrauliczne i/lub do siedmiu zaworów hydraulicznych sterowanych elektrohydraulicznie. Maksymalny udźwig tylnego podnośnika to 2700 kg.
Modele V mogą być wyposażone w tylne hydrauliczne stabilizatory, które sterują otwieraniem i zamykaniem cięgieł dolnych za pomocą dwóch prostych przycisków. Ta funkcja może być przydatna podczas mocowania narzędzi lub gdy wymagana jest regulacja zaczepu podczas pracy międzyrzędowej.
Wymiary:
X4.30 V | X4.40 V | X4.50 V | X4.60 V | X4.70 V | X4.80 V | |
A-DŁUGOŚĆ mm | 4370 | 4370 | 4370 | 4370 | 4370 | 4370 |
B-MIN. SZEROKOŚĆ mm | 1000 | 1000 | 1000 | 1000 | 1000 | 1000 |
C-ROZSTAW OSI mm | 2140 | 2140 | 2140 | 2140 | 2140 | 2140 |
G-PRZEŚWIT 4RM mm | 250 | 250 | 250 | 250 | 250 | 250 |
MASA BEZ OBCIĄŻNIKÓW 4WD kg | 2800 | 2800 | 2800 | 2800 | 2800 | 2800 |
Filmy: