Wózek elektryczny jest bardziej przyjazny dla środowiska niż wózki spalinowe. Elektryczny wózek widłowy jest nie tylko cichszy niż jego alternatywa, lecz także nie generuje ani nie emituje żadnych szkodliwych emisji do powietrza.
Są to szczególnie ważne aspekty, które należy rozważyć, jeśli wózek widłowy będzie używany przede wszystkim
w pomieszczeniach. Ponadto wózki widłowe z napędem elektrycznym są bardziej kompaktowe, łatwiejsze w manewrowaniu w małych, ciasnych przestrzeniach i nie wymagają od swoich kierowców używania sprzęgła. Co więcej, wózek widłowy z napędem elektrycznym ma najniższy całkowity koszt eksploatacji, gdy zostanie umieszczony we właściwej aplikacji. Zapewnij oszczędność kosztów w perspektywie konserwacji i serwisu, a jednocześnie zwiększ wydajność pracy, wybierz najlepszy wariant do swoich potrzeb.
Jeśli nie masz pewności, jakiego rodzaju wózka potrzebujesz, nasi specjaliści wskażą Ci właściwy kierunek.
MODEL | KBET15 | KBET18 | KBET 20 |
Typ napędu | Elektryczny 48 V (AC) | Elektryczny 48 V (AC) | Elektryczny 48 V (AC) |
Pozycja operatora | Kierowca siedzący | Kierowca siedzący | Kierowca siedzący |
Udźwig Q [kg] | 1500 | 1800 | 2000 |
Odległość środka ciężkości C [mm] | 500 | 500 | 500 |
Masa wózka [kg] | 3130 | 3260 | 3650 |
Kąt pochylenia masztu przód/tył (α/β) [st] |
5°/7° | 5°/7° | 5°/7° |
Wysokość masztu w stanie złożonym h1 [mm] | 2005 | 2005 | 2005 |
MODEL | KBE15 | KBE18 | KBE20 | KBE25 |
Typ napędu | Elektryczny 48 V (AC) | Elektryczny 48 V (AC) | Elektryczny 48 V (AC) | Elektryczny 48 V (AC) |
Pozycja operatora | Kierowca siedzący | Kierowca siedzący | Kierowca siedzący | Kierowca siedzący |
Udźwig Q [kg] | 1500 | 1800 | 2000 | 2500 |
Odległość środka ciężkości C [mm] | 500 | 500 | 500 | 500 |
Masa wózka [kg] | 3060 | 3260 | 3860 | 4120 |
Kąt pochylenia masztu przód/tył (α/β) [st] |
6°/12° | 6°/12° | 6°/10° | 6°/10° |
Wysokość masztu w stanie złożonym h1 [mm] | 1995 | 1995 | 2050 | 2050 |
MODEL | KBE30 | KBE35 |
Typ napędu | Elektryczny 80 V (AC) | Elektryczny 80 V (AC) |
Pozycja operatora | Kierowca siedzący | Kierowca siedzący |
Udźwig Q [kg] | 3000 | 3500 |
Odległość środka ciężkości C [mm] | 500 | 500 |
Masa wózka [kg] | 4780 | 5400 |
Kąt pochylenia masztu przód/tył (α/β) [st] |
6°/10° | 6°/12° |
Wysokość masztu w stanie złożonym h1 [mm] | 2040 | 2230 |
Wyposażenie:
Silnik i pompa hydrauliczna
1. Pełne AC zarówno dla trakcji, jak i hydrauliki.
2. Korpus silnika ze stopu, doskonały w wymianie ciepła.
3. Komponent i zaprojektowany do intensywnego użytkowania.
Sterownik elektroniczny
Niezawodny pod względem wydajności i szybszej reakcji.
Bateria
Modułowa bateria jest łatwa w konserwacji.
Kokpit
Wielofunkcyjna platforma operacyjna zapewnia wygodę jazdy.
Oświetlenie drogowe LED
Hamulec
Hamulce tarczowe z olejem umożliwiają doskonałe hamowanie i wymagają rzadkiej konserwacji.
Przedni uchwyt ułatwiający wsiadanie
Zespolone oświetlenie tylne
Zespolone oświetlenie tylne jako standardowa specyfikacja D +, o większej liczbie funkcji.
Malowanie farbą strukturalną (baranek)
Technologia malowania konstrukcji opracowana przez KION pomaga poprawić bezpieczeństwo. Dodatkowo jest łatwa do zaprasowania.
Przeciwwaga
Zaokrąglona przeciwaga dla lepszej widoczności.
Hak
Standardowy hak UL zapewnia światowej klasy bezpieczeństwo i trwałość.
Przycisk zatrzymania awaryjnego
Pełna kabina
Ładowarka
Standardowa ładowarka KION o wysokiej niezawodności.
Zawieszany przesuw boczny
Panel do pracy w chłodni
.
Filmy: