Wózek Baoli LPG nadaje się do pracy w pomieszczeniach i na zewnątrz bądź w środowisku pracy zorientowanym na ochronę środowiska. Skroplony gaz ziemny nie przepuszcza zanieczyszczeń w procesie parowania, co może skutecznie przedłużyć żywotność silnika jednocześnie zapewnia stałą moc ciągłego podnoszenia, podejmowania
i składowania ładunków w całym cyklu pracy.
MODEL | KBG15 | KBG18 | KBG20 | KBG25 | KBG30 | KBG35 |
Typ napędu | LPG | LPG | LPG | LPG | LPG | LPG |
Pozycja operatora | Kierowca siedzący | Kierowca siedzący | Kierowca siedzący | Kierowca siedzący | Kierowca siedzący | Kierowca siedzący |
Silnik | GCT Engine | GCT Engine | GCT Engine | GCT Engine | GCT Engine | GCT Engine |
Udźwig Q [kg] | 1500 | 1800 | 2000 | 2500 | 3000 | 3500 |
Odległość środka ciężkości C [mm] |
500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 |
Masa wózka [kg] | 2960 | 3108 | 3213 | 3920 | 4220 | 4680 |
Kąt pochylenia masztu przód/tył (α/β) [st] |
6°/12° | 6°/12° | 6°/12° | 6°/12° | 6°/12° | 6°/12° |
Wysokość masztu w stanie złożonym h1 [mm] | 2002 | 2002 | 2002 | 2040 | 2035 | 2180 |
MODEL | KBG40 | KBG50 |
Typ napędu | LPG | LPG |
Pozycja operatora | Kierowca siedzący | Kierowca siedzący |
Silnik | PSI 4.3 l | PSI 4.3 l |
Udźwig Q [kg] | 4000 | 5000 |
Odległość środka ciężkości C [mm] |
500 | 500 |
Masa wózka [kg] | 6450 | 6950 |
Kąt pochylenia masztu przód/tył (α/β) [st] |
6°/12° | 6°/12° |
Wysokość masztu w stanie złożonym h1 [mm] | 2390 | 2390 |
Wyposażenie:
Przeniesienie napędu KION
Automatyczna skrzynia biegów (standard dla D +, opcjonalnie dla D basic).
Klatka operatora
Odporna na uderzenia osłona PC. (dostępne tylko dla D +).
Amortyzowana kabina
Wyjmowana kabina z amortyzacją do łatwej naprawy remontowej.
Sterownik
Zintegrowany moduł sterujący zapewniający niezawodny system elektryczny i łatwą diagnozę
Kokpit
Przyjazny dla operatora interfejs. Kokpit pokryty tworzywem sztucznym, w porównaniu z serią CPCD, jest o 5 cm większy w przestrzeni nożnej.
Panoramiczny maszt
W porównaniu z serią CPCD szerokość prześwitu masztu wzrasta z 490 mm do 508 mm.
Poduszki amortyzujące
Między kabiną a podwoziem znajdują się 4 gumowe amortyzatory minimalizujące wibracje.
Zawiasy pokrywy silnika
Zewnętrzny zawias pokrywy jest przyjazny w obsłudze i zapewnia 90 stopniowy kąt otwarcia.
Regulowana kolumna kierownicy
Regulowana kolumna kierownicy (zdjęcie jako D+ w celach informacyjnych).
Otwory w nadkolach do montażu opcjonalnych bliźniaczych kół przednich
Specjalnie zaprojektowany przedni błotnik do łatwej modyfikacji.
Zaokrąglona przeciwaga dla lepszej widoczności
Przeciwwaga zakrzywiona w dół.
Uchwyt ułatwiający cofanie wyposażony w sygnał dźwiękowy
* Dostępne tylko dla D+.
Przedni uchwyt ułatwiający wsiadanie
Zespolone oświetlenie tylne
Zespolone oświetlenie tylne jako standardowa specyfikacja D +, o większej liczbie funkcji.
Duży stopień kabiny
ułatwiają kierowcy wsiadanie / wysiadanie z wózka.
Malowanie farbą strukturalną (baranek)
Technologia malowania konstrukcji opracowana przez KION pomaga poprawić bezpieczeństwo. Dodatkowo jest łatwa do zaprasowania.
Ergonomiczna dźwignia zwalniania hamulca postojowego
Boczne dźwignie robocze
Europejski układ dźwigni bocznych.
Wygłuszona pokrywa silnika
Izolator pokrywy silnika służy dalszej redukcji hałasu, poziom hałasu jest zgodny z normą CE
i UL.
Elektroniczny przełącznik jazdy
Poprawiający wydajność pracy (standard dla D+, opcjonalnie dla D basic).
Pełna kabina
Uchwyt do butli LPG
Filmy: